lørdag 8. januar 2011

AKVARELLKURS


jeg inviterer til vårens

AKVARELL-kurs

NYBEGYNNERE / VOKSNE

lørdag 12 febr / kl 12 til cirka15


TEMA:

FRA SKISSE

til FOREKLEDE FORMER

mot det ABSTRAKTE.....


hjemme hos meg i HULLET / ØSTMAKRA


kurset koster 500 kr

(det kan betales kontant på selveste

kursdag eller på mitt konto....)


bindende PÅMELDING

innen 6.febr :



eller her

eller på FACEBOOK-siden

til GALLERI ANNEKS / HULLET

eller:

mob 90 2312 59


UTSTYR du må skaffe deg til dette kurset:

2 vannkrukker (syltetøyglass eller lignende!)


Akvarellfarger:

enten du kjøper et MALESKRINN eller TUBER

(vi trenger :

gut, rød, blå, brun, svart, grønn

- alle andre farger kan vi blande selv!)


svart tusj eller svart kulepenn

grå-blyant

fargeblyanter

viskelær

1 vanlig kniv

1 rulle kjøkken-eller dopapir


litt vanlig husholdingssalt

svamp

palett (eller bare en valing asjett)


PENSLER:

- 1 skrivepensel syntetisk 1

- pensel syntetisk 4

- pensel syntetisk 7

- laveringspensel 1/4 "

- laveringspensel 1 1/2 "


PAPIR

akvarellpapir selges i blokker

(180 gram er bra nok)

kjøp gjerne A4 eller A5


ALT UTSYTYR

får man på PANDORO

S. GRENE eller CLAS OLSEN


det å male med VANNFARGER

er en flott opplevelse - nye TEKNIKKER

KAN LÆRES og jeg gleder meg til å

"oppdage" vannfargens-verden sammen med dere!


godt nytt kreativt og spennende kunstår

ønsker STEFANIE

og hele fam. i SKOGEN



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar